۵ معیار مهم انتخاب نوار بهداشتی مناسب

با توجه به اینکه نوار بهداشتی یک کالای مصرفی و مورد نیاز دوره‌ای برای بانوان است بنابرین انتخاب یک جنس با کیفیت در عین قیمت مناسب حائز اهمیت می‌باشد.
یکی از تفکرات اشتباه رایج این است که نوار بهداشتی خارجی با کیفت‌تر است، در حالی که نمونه‌های داخلی همچون نوار بهداشتی نیو پلدا تمام ویژگی‌های نمونه‌های خارجی را در خود دارند و با قیمت مناسب‌تر در اختیار بانوان ایرانی قرار می‌گیرد. در کل کیفیت بالا، تنوع مناسب و قیمت مناسب از ویژگی‌های محصولات نیوپلدا می‌باشد.
معیار‌های اصلی انتخاب یک نوار بهداشتی مناسب:

۱. مواد اولیه مورد استفاده

مواد مورد استفاده در نوار بهداشتی یکی از مهم‌ترین عوامل می‌باشد. برخلاف باور عمومی تنها دلیل کیفیت مناسب نوار بهداشتی نرم و لطیف بودن آن نیست بلکه استفاده از مواد ضد حساسیت از اولویت بالاتری برخوردار است. مواد شیمیایی به‌کاررفته در ساخت برخی نوار بهداشتی‌های بی‌کیفیت می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری مثل سرطان تخمدان، عفونت‌های واژن، نقص سیستم ایمنی، نازایی و دیابت را به دنبال داشته باشد.

۲. اندازه و مدل نوار بهداشتی

این مورد را نباید نادیده بگیرید. اندازه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با میزان خون‌ریزی و شکل بدن شما باشد. بهتر است از نوار بهداشتی‌های ارگونومیک با ضخامت و قدرت جذب قابل‌قبول استفاده کنید. اگر روزانه دارای جنب و جوش زیاد هستین بهتر است از نوار بهداشتی بالدار استفاده کنید.
نوارهای بهداشتی نیو پلدا در سایز ها و مدل های مختلفی روانه بازار می‌شوند که انواع آن عبارت اند از:

  • نوار بهداشتی ساده کوچک نیوپلدا
  • نوار بهداشتی ساده بزرگ نیوپلدا
  • نوار بهداشتی بالدار مشبک شبانه نیوپلدا
  • نوار بهداشتی بالدار مشبک روزانه نیوپلدا
  • نوار بهداشتی بالدار روزانه نیوپلدا
  • نوار بهداشتی بالدار مشبک روزانه نیوپلدا

۴. معطر بودن نوار بهداشتی

بوی نامطبوع ناحیه تناسلی در زمان پریود یکی از دغدغه‌های بانوان است به همین دلیل بیشتر علاقه به استفاده از نوارهای بهداشتی معطر وجود دارد، ولی این نکته را به یاد داشته باشید که پوست ناحیه تناسلی خانم‌ها بسیار حساس است. مواد شیمیایی به‌کاررفته در نوار بهداشتی‌های معطر ممکن است برای شما مشکل‌ساز شود.

۵. قدرت جذب نوار بهداشتی

جذب کامل مایعات و جلوگیری از نشت مایع به لباس، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نوار بهداشتی خوب است. برخی خانم‌ها در روزهای اول پریود (که شدت و میزان خون‌ریزی زیاد است) از نوار بهداشتی‌هایی با قدرت جذب بالا استفاده می‌کنند و در روزهای آخر، استفاده از نوار بهداشتی‌هایی با جذب متوسط را ترجیح می‌دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *