دستمال کاغذی یکی از محصولات بهداشتی‌ سلولزی است و اعضای دیگر این محصولات را پوشک بچه، پوشک بزرگسالان، دستمال‌های مرطوب آرایشی و بهداشتی‌ و… تشکیل می‌دهند.

در ساخت دستمال‌ کاغذی از مواد شیمیایی زیادی استفاده می‌شود که یکی از مضرترین آن‌ها کلر می‌باشد. بهترین نوع دستمال کاغذی، دستمال کاغذی است که عاری از هرگونه ماده کلر باشد چراکه که کلر از طریق پوست وارد پوست می‌شود و منجر به خیلی از بیماری‌های خطرناک مثل سرطان می‌شود. تولیدکننده‌ها برای پایین آوردن هزینه‌های تولید سعی می‌کنند برای سفید کردن دستمال کاغذی‌ها از کلر استفاده کنند. بنابرین بهتر است قبل از خرید حتما به برند دستمال کاغذی دقت کنیم که بتوانید بهترین دستمال کاغذی را خریداری نمایید.

دستمال کاغذی با کیفیت دستمال کاغذی است که از نظر نرمی و لطافت به گونه‌ای باشد که به شما حس خوبی بدهد و طرفی از نظر مقاومت نیز به گونه‌ای باشد که به محض جذب رطوبت از هم وار نرفته یا پودر نشود.

این نکته را هرگز فراموش نکنید که دستمال کاغذی استاندارد باید فاقد هرگونه رنگ و عطر اضافی باشد، و سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از هرگونه رنگ و عطر را در صنایع داروسازی ممنوع اعلام کرده است.

دستمال‌هایی که به صورت فله‌ای و بدون مجوز بهداشتی و گاها با قیمت‌های بسیار پایین عرضه می‌شوند، به دلیل مواد اولیه نامرغوب می‌توانند باعث بروز سرفه و آلرژی در مصرف‌کننده گردند

حتما از برندهای معتبر استفاده کنید!

دستمال کاغذی نیو پلدا به عنوان یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین دستمال کاغذی های موجود در بازار ایران است. برای مشاهده انواع دستمال کاغذی های نیو پلدا و آشنایی بیشتر با این محصولات روی دکمه زیر کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *