نوار بهداشتی به‌عنوان یکی از پرکاربردترین اقلام بهداشتی بانوان است که تنوع قیمتی و کیفی زیادی دارد. خرید نوار بهداشتی نیو پلدا به‌صورت خرد و عمده از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی و خرده‌فروشی‌های کشور امکان‌پذیر است.

نوار بهداشتی‌های نیو پلدا به‌صورت ساده، مشبک، بالدار، ویژه شب، روزانه و غیره عرضه می‌گردند که بسته به نیاز می‌توانید آنها را خریداری فرمایید. از آنجایی که نوار بهداشتی یکی از اقلام پرمصرف است طبیعتاً قیمت این محصول از اهمیت فراوانی برای مصرف کننده ها برخوردار است ولی باید توجه داشته باشید که در خرید این محصول مساله کیفیت را هم در نظر بگیرید، چراکه کیفیت در نوار بهداشتی ارتباط مستقیم با سلامتی بانوان دارد.

ناحیه تناسلی خصوصا برای بانوان بسیار مهم و حساس است بنابراین بانوان در انتخاب نوع نواربهداشتی باید نکات مهمی را در نظیر بگیرند تا خودای نا کرده دچار عفونت و مشکلات بعد از آن نشوند.

نکاتی مهمی که در حین خرید این محصول حتما باید مورد توجه قرار گیرد عبارت‌اند از:

  • کیفیت بالا
  • جلوگیری از بروز محیطی برای قارچ
  • ضد حساسیت
  • دارای سایزهای مختلف
  • داشتن جنسی پارچه ای

همانطور که در بالا هم اشاره شد نوارهای بهداشتی در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند که محصولات نیو پلدا نیز تنوع مختلفی دارند که در زیر به انواع آن ها می پردازیم:

مهم نیست که جریان خون شما منظم، متوسط و یا زیاد است. شما باید پد بهداشتی تان را هر 4 ساعت یک دفعه عوض کنید. چنانچه نوار بهداشتی شما تمیز و خشک است به آن توجه نکنید چراکه خون در پد شما جاری شده و باتوجه به طراحی نوار بهداشتی خون در آن لخته مي شود . چنانچه این عمل را انجام ندهید سبب عفونت در میکروارگانیسم شما مي شود . اگر شدت خون ريزي شما زیاد هست باید هر دو ساعت یک بار نوار بهداشتی شما تعویض شود.

جمع شدن خون بر روی نوار بهداشتی سبب بوی بد و بسیار بدبو مي شود بنابراین تعویض نوار بهداشتی بسیار مهم بوده و تا پیش از این که میکروارگانیسم ها و باکتری های موجود در مهبل سبب پخش سریع حرارت و رطوبت در نوار بهداشتی نشوند آنرا باید تعویض کرد. پیش از تعویض مسلما ناحیه مهبل را بشویید و بعد خشک کرده و نوار بهداشتی جدید را قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *